top of page

Användbara länkar

Nu har jag äntligen lagt upp min lista med användbara länkar för ämnet Svenska. Jag har dessutom uppdaterat listan med användbara länkar i ämnet Engelska och listan med användbara länkar för undervisning. Jag har dock inte haft tid att skriva om varje länk. Jag kommer skriva och berätta om varje länk så fort jag får tid.


Nu är nationella proven igång och ni vet hur det är, stress och ont om tid :) Jag är dock en av dem som tycker om nationella proven. Jag tycker inte att proven går till på rätt sätt och jag tycker inte att vi lärare ska behöva hålla på som vi gör men jag tycker att proven i sig är väldigt bra. Mer om det vid senare tillfälle.


Ta hand om er

Rebekka

7 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Google Earth Pro

Mina elever jobbar just nu med ett projekt om English Speaking Countries. De använder www.ticket.se, www.booking.com och Google Earth Pro...

留言


bottom of page