top of page

Användbara länkar - engelska

DET TOG TID men nu har jag skrivit min lista över användbara länkar i engelska. Det tog några timmar men nu är de där :) Jag planerar att senare lägga upp ett dokument som ni ska kunna ladda ner och ge till era elever. I det dokumentet är det länkar som är riktade till eleven med syftet att hen ska kunna träna på engelska på egen hand. I länklistan på hemsidan är det många länkar som inte är intressant för eleverna men som är användbara för dig som lärare. That's the plan men vi får se när jag har tid :)


Enjoy! :)

Rebekka

4 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Google Earth Pro

Mina elever jobbar just nu med ett projekt om English Speaking Countries. De använder www.ticket.se, www.booking.com och Google Earth Pro...

Comments


bottom of page