top of page

Det går framåt

Jag inser att det kommer ta lång tid innan hemsidan är som jag vill ha den, men jag tycker att det har gått bra att komma igång :) Jag har skapat de sidor som jag vill ha och jag har lagt till mina videos under rätt sida. Jag har också lagt till kommentarsfält längst ner på varje sida.


Under Svenska och Engelska har jag skrivit lite om vad jag har med för moment i mina kurser. Jag tänker att det kan vara en bra överblick - det är ju trots allt material till dessa moment som jag kommer lägga upp.


Det går framåt men det kommer ta tid...


Ta hand om er.

Rebekka

6 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Google Earth Pro

Mina elever jobbar just nu med ett projekt om English Speaking Countries. De använder www.ticket.se, www.booking.com och Google Earth Pro...

Comments


bottom of page