top of page

En hemsida

Jag har länge funderat på att dela med mig av tankar kring mina kurser och min undervisning, eller allt skolrelaterat egentligen. Jag har en Youtube-kanal där jag delar med mig av mina genomgångar. Det var från början tänkt att mina elever skulle ha möjligheten att se mina genomgångar om de varit sjuka - eller vill repetera. Det har dock visat sig att även andra har haft nytta av mina videos. Jag ville därför skapa en ny plats där jag kan dela med mig av mer än bara videos.


Jag använder internet ganska mycket för att hitta både inspiration och material. Det är många lärare som så generöst delar med sig - STORT tack - och jag känner att jag också vill vara med och bidra. Därför har jag nu bestämt och tagit det första steget till att skapa en egen hemsida. Jag hoppas att jag kommer lyckas att genomföra det jag vill. Min tanke är att bygga upp en hemsida där jag delar med mig om mina tankar och erfarenheter när det gäller skola och undervisning, delar med mig av material och mina videos. Jag vill också så småningom även lägga till övningar som hör till materialet som jag delar med mig av.


Jag har haft enormt stor nytta av att lärare delar med sig av användbara länkar som de använder i sin undervisning - därför vill jag också dela med mig av min länksamling :)


Nu hoppas jag att detta kommer gå bra och bli ungefär som jag tänkt :)


Ta hand om er!

Rebekka

6 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Google Earth Pro

Mina elever jobbar just nu med ett projekt om English Speaking Countries. De använder www.ticket.se, www.booking.com och Google Earth Pro...

Comments


bottom of page