top of page

Guldäpplet

Jag har fått veta att jag har blivit nominerad till lärarstipendiet Guldäpplet. Jag är oerhört glad, tacksam och stolt! Jag var inte alls beredd på den uppmärksamhet jag fått, helt plötsligt är jag med på skolans intranät, blir intervjuad av tidningar och är med i eftermiddagsprogrammet i radion. Jag är egentligen ganska blyg och därför har det varit både ovant och lite skrämmande. Dock så måste jag erkänna att jag tycker att det är oerhört roligt och jag känner mig väldigt smickrad och tacksam.


Det är ca 100 lärare som är nominerade så det blir tufft. Jag hoppas så klart att det går hela vägen, men om det inte gör det så är jag ändå jätteglad över att ha blivit uppmärksammad. Jag vill gärna sprida mitt arbete till andra - inte för att få beröm eller "bli känd", utan för att jag helt enkelt tycker om mitt jobb och tror på att vi lärare hjälper varandra att utvecklas.



Ha det bra och ta hand om er :)

Rebekka


5 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Google Earth Pro

Mina elever jobbar just nu med ett projekt om English Speaking Countries. De använder www.ticket.se, www.booking.com och Google Earth Pro...

Comentarios


bottom of page